1. Сантехніка та опалення
- йде постійна боротьба із проблемними трубами. Зокрема було ліквідовано декілька проривів у підвальному приміщенні, теплопункті, проривами на 3 і 14 поверхах. Точковий ремонт проблему не вирішує і єдиним способом її вирішення вбачається повна заміна стояка.
- у межах підготовки до опалювального сезону було проведено зварювальні роботи у теплопункті.
- встановили та опломбували лічильник ХВП для власних потреб будинку.
2. Ліфти
На початку липня мешканці нашого будинку, застрявши у маленькому ліфті, спробували самостійно його відкрити унаслідок чого було поломана коліщатка ліфта і він певний час не працював. Заміна коліщаток з певною періодичністю входить в обслуговування ліфта, тому вдалося їх замінити без додаткових витрат, не дивлячись на факт вандалізму. Однак, під час самовільного відкриття дверей також було зігнуто направляючі. Їх, звичайно, вирівняли, але ідеально рівними їм вже не стати і маленький ліфт час від часу починає заїдати (двері закриваються не з першого разу, або взагалі не можуть закритися і просто постійно відкриваються/закриваються). Найближчим часом доведеться також міняти і направляючі, цього разу вже за наш рахунок.
Будь ласка, у будь-якому разі не намагайтеся відкривати двері самостійно. У кожному ліфті є інструкція і правила поведінки.
Зламані ролики:
3. Ремонти
- проведено ремонт пісочниці: було замінено зламані дошки кришки пісочниці, але вже наступного дня було зламана основа пісочниця. Її теж відремонтували.
- гірка: полотно гірки було пробите, у зв’язку з чим «Основа комфорт» його зняли. Дірку було заварено і відшліфовано, однак у такому вигляді, особливо якщо діти будуть бігати гіркою, його на довго не вистачить, тому ще шукаємо майстрів, щоб зварити для полотна ребра жорсткості.
- вхідні двері перестали щільно закриватися, було проведено відновлювальні роботи. Також зламався замок кімнати консьєржів, довелося його замінити.
4. Пожежна сигналізація
Для проведення налаштувань пожежної сигналізації необхідні коди доступу, які нам не надали – попередня обслуговуюча організація сказали, що вони їх не знають. Довелося возити блок керування пожежною сигналізацією до розробника для розкодування.
5. Адміністративно-організаційна робота
- після відповіді «Житлоінвестбуда», що вони нам не нададуть інформацію з приводу незареєстрованих приміщень, відповідний запит було подано до Святошинської райадміністрації, який ті перенаправили до КМДА.
- повідомили Житлоінвестбуд про нараховано заборгованість за нежитлові приміщення з вимогою її погасити.
Вкотре нагадуємо, що належне управління будинком цілковито залежить від надходжень внесків, тому велике прохання не затягувати з платежами. За цим посиланням бухгалтер декілька разів на тиждень оновлює динаміку по заборгованості мешканців:
http://bit.ly/2E6mhKD
Тема для обговорення проведеної роботи тут:
viewtopic.php?f=9&t=5
2020.07. Звіт про проведену роботу (липень)
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: 11 жовтня 2019, 15:18
- Номер квартири: 124
- Контактна інформація: