Сторінка 1 з 1

2020.04. Звіт про проведену роботу (квітень)

Додано: 10 травня 2020, 21:31
Roman Kovalsky
1) Укладено договори з основними постачальниками житлових послуг будинку:
- обслуговування внутрішньо-будинкових систем: електрика, сантехніка, ІТП, аварійна і диспетчерська служба 24/7 (вартість: 8 500,00 грн. на місяць без урахування витратних матеріалів);
- вивезення твердих побутових відходів (вартість 138,72 грн. за 1 контейнер, середньомісячна обсяг – 39 контейнерів, або 5410,08 грн.);
- обслуговування ліфтів (вартість: 3 772,30 грн. на місяць без урахування витратних матеріалів);
- обслуговування диспетчерської системи ОДС «Промінь» (вартість: 1298,27 грн. на місяць).

2) До співпраці залучені:
- голова правління (умови оплати праці: мінімальна з/п, тобто 3802,02 грн. після оподаткування. Офіційне оформлення голови необхідне для уникнення проблем з податковою. Оскільки правління прийняло рішення працювати на громадських засадах, отримана з/п Голови буде використовуватися на потреби будинку під звіт).
- керуюча будинком (умови оплати праці: 10 500,00 грн. з урахуванням податків та без урахування компенсації додаткових витрат, якщо такі мають місце; оформлення: договір з ФОП);
- бухгалтер (умови оплати праці: 4 000,00 грн. з урахуванням податків; оформлення: договір з ФОП);
- адвокат/юрист (умови оплати праці: 5 000,00 грн. на місяць з урахування податків; оформлення: договір на надання адвокатських послуг);
- чергові (консьєржі) (умови оплати праці: 400 грн. за зміну, без урахування податків; оформлення: до завершення карантину і початку роботи податкової у звичному режимі – на підставі договорів ЦПХ, потім – через реєстрацію ФОП);
- прибиральниця (умови оплати праці: 10 010,00 грн. на місяць з урахуванням податків; виплати через ФОП).

3) Ведеться робота з укладання договорів з монополістами (електропостачання, теплопостачання та постачання холодної води). На разі, у зв’язку з карантином, прийом громадян у цих організаціях зупинено, комунікація ведеться через альтернативні засоби. Станом на тепер з нашого боку підготовлено і подано необхідні пакети документів для укладання відповідних договір про співпрацю, договорів на споживання цих послуг самим ОСББ (електропостачання МЗК, ГПВ та ХПВ), заяви на розроблення та складання актів розмежування відповідальності.

4) Було проведено огляд електрощитових, внаслідок чого виявлено:
- відсутність пломб на лічильниках у двадцяти однієї (21) квартири. Керуюча та правління терміново зв’язалися з власниками квартир та сприяли їм в оформленні та укладенні відповідних актів з ДТЕК для уникнення відповідальності власників квартир (відповідальність за цілісність пломби покладена законодавцем на побутових споживачів) та проблем у ОСББ при розрахунках з постачальником електричної енергії. На разі майже всі лічильники опломбовані, або отримали призначення на виїзд фахівця від Київенерго для проведення опломбування. Питання на контролі керуючої до повного його вирішення;
- місця можливого підключення до електромережі для позаоблікового споживання електричної енергії. Було прийнято рішення провести опломбування цих місць (станом на початок травня усі ці місця опломбовано крім тих, де самі лічильники ще не було опломбовано ДТЕК).

5) На підставі отриманої технічної документації було проведено огляди сантехнічного та інженерного обладнання із залученням фахівців обслуговуючої організації. Разом з ними було здійснено налагоджування обладнання. Очікуємо акти про стан мереж.
Серед отриманих від "Основи комфорт" документів відсутні документи (акти прихованих робіт) щодо проведення робіт з гідроізоляції фундаменту, що підтверджує слова Золотарьова про те, що у нас гідроізоляція відсутня, а також пояснює сліди протікання у підвальних приміщеннях:
ЗображенняЗображення
Відсутність гідроізоляції фундаменту є порушенням ДБН, а тому після карантину будемо звертатися до забудовника із запитом на отримання документації щодо проведення цих робіт. Після отримання цієї документації, або у разі відмови будемо відповідно перевіряти факт виконання цих робіт і звертатися до забудовника із запитом на усунення недоліків.

6) Було проведено зустрічі з представниками виконавця послуг з обслуговування ліфтів та диспетчерських систем. Перевірено стан систем та огляд проблем ліфтів. Зокрема, було встановлено, що несправність більшості кнопок ліфтів на поверхах викликана зламом пластмасових тримачів корпуса кнопки. Заміна корпусу кнопки разом з тримачами дозволяє усунути проблему.

7) Вжито заходів згідно епідеміологіної ситуації в країні у відповідності до вимог законодавства: організована періодична дезінфекція будинку, встановлено обмежувальну стрічку на дитячому майданчику, ставляться вимоги наявності первинних засобів захисту для сторонніх відвідувачів будинку тощо.

8) Ведеться організаційно-адміністративна робота: систематизація документації, постановка на облік у відділі субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, робота з оптимізації електроспоживання будинком, урегулювання відносин з провайдерами, встановлення статусу приміщень із незареєстрованим на них правом власності тощо.

Детальніше про поточні задачі ОСББ та про їх стан буде повідомлено найближчим часом. Тема для обговорення проведеної роботи тут:
viewtopic.php?f=9&t=5