1. Опалення
У серпні було Завершено підготовку до опалювального сезону. Для отримання акту готовності до опалювального сезону необхідно щонайменше раз на 4 роки проводи промивку теплообмінників. З моменту здачі будинку промивка теплообмінників не відбувалася (яким чином Основа комфорт отримували акт готовності від районної адміністрації – таємниця).
Теплообмінник другого контуру був настільки забруднений, що компресор ледве зміг з ним впоратися. Обслуговуюча організація рекомендує провести промивку цього теплообмінника також і наступного року. Промивка інших теплообмінників пройшла згідно регламенту. Ймовірно, проблема з холодними батареями і недостатню температури у квартирах попри аномально теплу зиму, на що скаржилося багато мешканців минулої зими, не в останню чергу була викликана забрудненням теплообмінників. У будь-якому разі, промивка зменшить тепловтрати, а відтак і вартість опалення квартир і МЗК.
Також було здійснено ремонт (заварювання) теплообмінника, чистка фільтрів, грязьовиків та труб від іржі з подальшим їх фарбуванням. Налагодили насоси циркуляції центрального опалення та ГВП (при "Основі комфорт" система була відключена), було здійснено монтаж автоматичного спускника на систему ГВП.
Після одного з планових огляду засобів обліку у вересні, було виявлено, що загальнобудинковий лічильник на тепло вийшов з ладу (на початку вересня лічильник ще працював). Його було одразу демонтовано, здано на ремонт з подальшою повіркою. Зараз очікуємо на завершення усіх робіт для його монтажу і запуску опалення.
2. Гаряче водопостачання
Коли у серпні було відновлено ГВП після районних профілактичних робіт, труби почали хаотично проривати і за рекомендацією обслуговуючої компанії нам довелося зупинити ГВП. Єдине адекватне рішення – це повна заміна стояка. Були подані запити на отримання цін на матеріали та роботи для підготовки кошторису, після чого отримано дві цінові пропозиції, де більш вигідної є пропозиція від нашої обслуговуючої організації. Проект цього кошторису було викладено на каналі ОСББ у Telegram. Питання підтримки цього кошторису буде винесено на загальні збори, які будуть проведені трішки більше, ніж через місяць.
3. ДТЕК
ДТЕК надіслали нам фахівця для проведення розмежування балансової приналежності лише у вересні, хоча мають це зробити протягом 14 днів з дня подачі заяви (заяву було подано ще у березні). При цьому «YASNO» («Київські електричні мережі») систематично надсилають нам космічні рахунки без розшифровки процедури нарахування, які ми вимушені оскаржувати, а також погрожують відключеннями. Було здійснено декілька виїздів на прийом як до КЕП, так і в ДТЕК з метою урегулювання цієї ситуації. Прийом керівництвом у них відсутній у зв’язку з COVID-19, а операціоністи на місцях переважно просто реєструють наші звернення.
Причиною ненормального нарахування є сама процедура розрахунку, яка здійснюється не на підставі фактичних показників лічильників у будинку, а шляхом віднімання показників субспоживачів від двох будинкових лічильників, які знаходяться у трансформаторній підстанції ДТЕК, до якої у ОСББ немає доступу. Один із лічильників обліку квартир у березні вийшов з ладу, однак ДТЕК замінили його лише у вересні. За процедурою він тепер має пропрацювати протягом місяця, після чого на підставі цих показників будуть сформовані середні показники за увесь період, протягом якого він був несправним. Очікуємо на розрахунок заборгованості за електроенергію, щоб нарешті його оплати. Кошти на оплату електроенергії постійно акумулювалися на рахунках ОСББ і у разі адекватного розрахунку заборгованості ми готові її одразу погасити.
Проект розмежування балансової приналежності, який нам врешті решт надали ДТЕК, суперечить законодавству і містить численні помилки, які ми намагаємося виправити протягом усього цього часу для правильного укладання договору. Основне порушення – це облік у ТП ДТЕК. Згідно закону, облік має вестися на межі балансової приналежності, а зараз він знаходиться у ДТЕК: вони можуть підключити додаткового споживача, а потім його відключити і ми про це ніколи не дізнаємося, лише побачимо у рахунку на електроенергію. Окрім того, така модель розрахунку також суперечить положенню законодавства, згідно якого сплачуватися має лише фактично спожита електроенергія, а при такій схемі організації на ОСББ також будуть лягати видатки у зв’язку із некоректним розрахунком спожитої електрики побутовими споживачами.
У вересні нами були подані відповідні скарги до ряду інстанцій, зокрема до антимонопольного комітету та НКРЕКП, у зв’язку із численними порушеннями ДТЕК.
4. Холодне водопостачання
Більш успішно пройшло укладення договору з Київводоканал. Як і будь-яке укладання договору з монополістом, на процедуру пішло півроку, але у вересні договори про співпрацю та на використання води на власні потреби все ж таки було погоджено. Щоправда до власне самого підписання довелося чекати ще місяць.
5. Пожежна безпека
На скаргу мешканців про відсутність у будинку евакуаційного освітлення та несправність системи протипожежної автоматики (ППА) у будинку було проведено позапланову перевірку. Система ППА дійсно була у несправному стані на момент передачі будинку, але на момент перевірки її вже було відновлено. Що стосується забезпечення будинка евакуаційним освітленням, яке ОСББ має зробити згідно припису пожежників, то організація евакуаційного освітлення згідно документації на будинок не відповідає вимогам до нього, оскільки евакуаційне освітлення має працювати у разі вимкнення основного освітлення, тобто мати інше джерело живлення, а у нашому випадку під час повного знеструмлення будинку воно також буде відключено, адже живлення здійснюється з однієї ТП.
На виконання припису необхідно буде замінити самі світильники, оскільки згідно нормативів світильники евакуаційного освітлення мають містити спеціальну позначку (літеру «Е») та акумулятори, місткість яких достатня для роботи протягом щонайменше 4-ох годин після знеструмлення будинку. Це найдешевший спосіб вирішення цього питання, однак все одно мова йде про значну суму коштів.
Що цікаво, якраз у день пожежної перевірки на 12-ому поверсі було збито пожежні датчики, а на сходовій клітині замкнуло електроживлення. ППА та ОДС сповістили про це, тому усе було усунуто, але збіг обставин, якщо це дійсно збіг обставин, викликає подив.
6. Ремонтні роботи
Проведено ремонт на 2-ому поверсі: приклеєно плитку-плінтус, відрегульовано двері вантажного ліфта, які не закривалися у зв’язку з тим, що їхнє полотно було більшим за дверну коробку, відновлено петлі дверей. В дверях було замінено пружини.
Проведено ремонти на дитячому майданчику: було заварено і відшліфовано полотно гірки, і для того, щоб проблема з його пробиттям не повторилася найближчого часу, також було підварено додаткові перекладини, на які й було змонтовано полотно. Відремонтовано сидіння кругового атракціону. Встановлено сходинку місточка-переходу.
На даху було проведено чергове закріплення оцинкованого накриття парапетів, які постійно зриває вітром. Дах було прибрано від сторонніх предметів, які наносять птахи і які можуть потрапити у систему водовідведення.
Провели огляд вентиляційних каналів — проблеми не виявлено. Проблеми зі сторонніми запахами, на які виникають скарги у мешканців, вочевидь, викликані порушенням правил монтажу витяжних систем деякими мешканцями, які під час ремонту несанкціоновано врізалися у витяжну систему.
7. Адміністративно-організаційна робота
Після тривалих перемовин з А-Банк (партнер Монобанк) нарешті вдалося домовитися про оплату через їхній додаток без комісії для платника.
Біля смітників у нас усохла сосна. Поки що вона особливої загрози не становить, але з часом вона буде трухнути, поки одного разу не впаде, пошкодивши чиєсь майно, або навіть спричинивши шкоду здоров’я. Було викликано спеціаліста від Зеленбуду, від якого ми очікуємо відповідного акту-дозволу на видалення сухостою. Паралельно робили запити вартості такого видалення – нам нарахували 13 тис. гривень. У сусіднього ОСББ є досвід вирішення питання видалення сухостою через місцевих депутатів за районний бюджет, намагаємося його переймати. На разі звертаємося до БЮТ, раз їхньому відділенню трапилося розміститися у нашому будинку.
Тема для обговорення проведеної роботи тут:
viewtopic.php?f=9&t=5
2020.08-09. Звіт про виконану роботу (серпень-вересень) та фін. звітність за 2-3 квартали 2020 року.
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: 11 жовтня 2019, 15:18
- Номер квартири: 124
- Контактна інформація:
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: 11 жовтня 2019, 15:18
- Номер квартири: 124
- Контактна інформація:
Re: 2020.08-09. Звіт про виконану роботу (серпень-вересень) та фін. звітність за 2-3 квартали 2020 року.
Фінансова звітність ОСББ (2-3 квартал 2020 р.)
https://drive.google.com/open?id=1zHP1w ... 6relPapEVJ
Звітність про використання готівкових коштів (заробітна плата голови правління):
https://drive.google.com/open?id=19cipR ... lmDuwXhCCU
https://drive.google.com/open?id=1zHP1w ... 6relPapEVJ
Звітність про використання готівкових коштів (заробітна плата голови правління):
https://drive.google.com/open?id=19cipR ... lmDuwXhCCU