Сторінка 1 з 1

2020.10. Звіт про проведену роботу (жовтень)

Додано: 18 листопада 2020, 16:43
Roman Kovalsky
1. Опалення.
Було відремонтовано і повірено теплолічильник на будинок, який згорів у вересні, після чого повторно отримано акт готовності будинку до опалювального сезону. Як наслідок, ми увійшли в опалювальний сезон.
Будинок обладнано системою, яка автоматично регулює подачу теплоносія у будинок, однак попередній балансоутримувач нею не користувався і вона не налагоджена. У зв’язку із недостатньою подачею теплоносія від міста, що зокрема викликано тим фактом, що наш будинок стоїть останнім у ланцюзі тепломережі, поки що систему відключили і вона налаштована у ручному режимі на максимальну подачу тепла для квартир першого контуру опалення (1-13 поверх), куди теплоподача носія також сильно залежить від тиску у системі міста. Належний тиск у системі для квартир другого контору (14-26 поверх) забезпечується насосами, тому там залежність від тиску у системи менша. З урахуванням скарг на недостатню температуру опалення зараз, коли температура впала до «мінусів», будемо разом з теплотехніком шукати вихід із ситуацію у тому числі через залучення Київтеплоенерго і РК «Нивки» у разі, якщо температура теплоносія від міста для нашого будинку не зросте.

2. ДТЕК.

20 жовтня відбулося засідання у ДТЕК із залученням нашого представника по побутовому лічильнику, який ще у березні згорів в ТП і через який нам «Ясно» нараховують скажені рахунки (адже показники усіх квартир, що були на цьому лічильнику, не віднімаються від загальнобудинкового). Все ж було встановлено, що лічильник згорів не з вини ОСББ, після чого ми очікуємо перерахунок за середньомісячним показниками нового лічильника, який поставили у вересні замість зламаного. Ось уже пройшов місяць, перерахунок ще не надійшов.
Щодо скарг до антимонопольного комітету та НКРКЕП по ДТЕК, строк розгляду яких (30 днів) вже сплинув, теж відповіді не отримали. У телефонному режимі повідомляють, що ще на розгляді і посилаються на карантин, як на причину затримки.

3. Ремонтні та інші роботи
Закупили та відремонтували биті плитки вхідної групи під’їзду, вхідної групи приміщення № 179, а також входів до технічних приміщень будинку. Разом з цим було перекладено та замінено биту облицювальну плитку вхідної групи, яка відшарувалася і з настанням морозів вже б почала відпадати.
Було перекладено та замінено биту плитку на загальному балконі 18 поверху.
На 7, 11 та 16 поверсі було вивезено будівельне сміття, яке було залишене у холі аварійного ліфту невідомими власниками квартир і перебувало там вже протягом тривалого часу.
Нагадуємо, що ОСББ здійснює вивіз лише побутових відходів, вивезення будівельного сміття повинне здійснюватися за рахунок тих, хто проводить відповідні ремонтні роботи. У той же час знаходження сміття на поверсі є порушенням правил пожежної безпеки, тому прохання повідомляти про факти виявлення будівельно сміття на поверсі, щоб ОСББ почало вимагати від його власників прибрати це сміття, або здійснило його вивіз власними силами, якщо власник проігнорує таку вимогу, з подальшим відшкодуванням витрат ОСББ від власника, або без такого (тобто за рахунок коштів ОСББ), якщо власника знайти не вдасться.

4. Гарантійні роботи
Користуючись активністю народних депутатів та їхніх штабів, на початку місяця було написано ряд звернень до різних інстанцій, КМДА та місцевих депутатів з проханням посприяти у вирішенні ряду проблем будинку, які виникли у тому числі внаслідок недобросовісного виконання робіт генпідрядником. Цим зверненням також передували, зокрема, багаторічні звернення окремих власників квартир на 26 поверху з приводу проблем з дахом, у тому числі і від діючого голови правління.
«Житлоінвест» нарешті визнав проблему і озвучив вартість повного її усунення у розмірі 200 тис. грн. При цьому самі вони готові були дати 100 тис., а ще 100 тис. отримати від генпідрядника (що виглядає дуже сумнівно з огляду на те, що той перебуває у стані припинення). Тим не менше, певний обсяг робіт в рамках наявного у них фінансування перед зимою вони виконали і планують продовжити весною. Наскільки якісні ці роботи і чи усунуть вони проблему – зима має показати.