1. Модернізація та поліпшення будинку.
- встановлено новий будинковий відеореєстратор та налаштована нормальна робота камер відеоспостереження на першому поверсі. Нова система відеоспостереження також дозволяє підключати до відеоспостереження окремі поверхи (за рахунок власників квартир на поверсі). Вартість такого підключення буде залежати від якості і кількості встановлених камер. Зараз систему відеоспостереження організовано на 26-ому поверсі, що коштувало власникам близько 2,6 тис. грн. з квартири.
- до ОДС (об’єднаної диспетчерської системи) під’єднано датчики відкриття дверей та затоплення у підвальному приміщення для негайного реагування у разі прориву труби.
- замінено лампи на LED на першому поверсі.
- у будинку встановлено автоматичний поштомат «Нова пошта».
- отримано допомогу у вигляді LED-ламп від депутата міськради Москаля Д.Д., на разі проводиться поетапна заміна усіх ламп робочого освітлення на LED відповідники.
- у вантажному ліфті прибрано захисний МДФ та прибрано від будівельного сміття (загалом 10 кг).
- встановлено окремий облік електроенергії МЗК.
- з метою економії електроенергії, на ОДС було виведено освітлення вантажно-пожежного ліфту для його автоматичного відключення у світлий час доби.
- було висаджено квіти на прибудинковій території та у горшки для перил вхідної групи.
2. Ремонти:
- згорів один з двох насосів опалення другого контуру. Було проведено його заміну.
- замінено датчик точності зупинки на поверсі у маленькому ліфті.
- у маленькому ліфті замінено «фотоштору» (система безконтактного реверсу дверей).
- було замінено пружини дверей 2-6 поверху для зменшення тепловтрат внаслідок нещільного закриття дверей. Відремонтовано двері сходової клітини на 24 поверсі.
- ліквідовано прорив каналізації у підвальному приміщенні: замінено вузол каналізації після падіння стороннього предмету, внаслідок чого і трапився розлам частини каналізації.
- проведено ремонт домофона вхідної групи.
- проведено ремонт габаритних вогнів будинку: замінено патрони та замінено лампи накалювання на LED-лампи.
3. Опалення:
- протягом усього опалювального сезону здійснювалася моніторинг та налагодження системи опалювання з урахуванням неналежної температури та тиску на подачі теплоносія від міста. Виявлялися та усувалися невідповідності у роботі системи ІТП.
- у зв’язку з неналежним тиском у системі, подача на верхні поверхи першого контуру недостатня, через що на 10-13 поверсі батареї ледве теплі, а іноді і зовсім холодні. Особливо це помітно, коли внаслідок нульової, або плюсової температури надворі місто знижує температуру подачі теплоносія на будинок.
- виходячи з наявної проблеми, було відрегульовано загальнобудинковий регулятор тиску «до себе».
- для квартир другого контуру (14-26 поверх) було налаштовано систему автоматичного регулювання подачі теплоносія в залежності від температури навколишнього середовища. На перший контур, у зв’язку з вищезгаданою проблемою з тиском, теплоносій постійно подавався максимально.
- після ряду звернень і зустрічі керуючої будинком з заступником керівника РТМ «Нивки» ми добилися розширення обмежувальної шайби на системі опалення до 10 мм і збільшення подачі теплоносія на будинок, оскільки проблема з тиском на разі вирішення не має. На жаль, результат хоч і був, але внаслідок таких дій температуру подачі на батареї проблемних поверхів вдалося підняти лише на 1,5-2 градуси, що недостатньо для комфортного опалення.
- сантехнік встановив автоматичні спускники на стояках ЦО та поновив маркування усіх стояків.
- на початку квітня було завершено опалювальний сезон. Систему ЦО було опломбовано, а нами отримано наряд на новий опалювальний сезон.
4. Карантинні заходи:
- закуплено розчин для обробки ручок дверей та кнопок ліфту. Консьєржі на разі здійснюють обробку за графіком.
- подали заявку "на місто" та отримали дезинфікуючу концентровану рідину для обробки будинку (поверхів за графіком, 1-ий поверх щоденно) у кількості 8 каністр по 6 літрів.
- отримано перепустки для громадського транспорту для персоналу ОСББ на час "локдауну".
5. Робота з місцевими депутатами:
- ми також звернулися до наших місцевих депутатів із запитами про допомогу у вирішенні проблем з недоліками забудови та поточними проблемами будинку. У зв’язку з карантином, проведення таких зустрічей дуже обмежене, тому їх доводиться чекати по 4-6 місяців.
На разі було проведено зустрічі з депутатом Москалем Д.Д. Вирішити питання ГВП через нього не вдалося, у них немає таких бюджетів, однак вони запропонували допомогу по енергоефективності і обіцяли посприяти заміні освітлення на усіх поверхах будинку на LED, що і було виконано.
- запити про допомогу також подали до депутатів Мухи В.В. (офіційної відповіді ще не отримали, але у телефонному режимі обіцяли допомогти зі спилом сухостою біля будинку) та Ясинського Г.І. (тут якоїсь конкретики ще не отримали).
6. Прибирання снігу та боротьба з ожеледицею.
- закупили 20 50-кілограмових мішків технічної солі для боротьби з ожеледицею. Консьєржі та двірник були проінструктовані слідкувати за тим, щоб на підходах до будинку максимально усувати кригу для уникнення травмування.
- після сильних снігопадів були проблеми з пошуком трактора для чистки снігу. В решті решт вдалося знайти та провести чистку двору. Прибирання снігу відбулося не без допомоги небайдужих мешканців будинку.
7. Суди та скарги:
- до ОСББ від Шапочки О.В. станом на березень надійшло три позови. Суть позовних вимог:
А) позов скасування протоколу загальних зборів у частині встановлення щомісячних внесків, у т.ч. внесків до ремонтного і резервного фондів, а також передачі Правлінню прав розпорядження спільною сумісною власністю будинку. У позові було відмовлено, апеляційний суд підтвердив рішення суду першої інстанції.
Наслідками ухвалення рішення на користь Шапочки була б необхідність термінового проведення нових загальних зборів і прийняття нового внеску. Ніщо не заважає Шапочці, або будь-кому іншому провести такі загальні збори у будь-який момент часу і прийняти кошторис і внесок, який вони вважають робочим і справедливим. Будь-яке рішення загальних зборів, не залежно від того, хто ці збори проводить, є обов’язковим для виконання Правлінням. Однак, є сумніви, що Шапочка чи будь-хто із його прихильників проводив би такі збори, тому збори знову проводило б Правління, отримавши додаткові проблеми. Але тепер, у разі неприйняття нового внеску, будинок залишився б без вивезення сміття, обслуговування ліфтів, прибирання та іншого. Звичайно, у Полтаві це було б не дуже відчутно.
Б) позов про витребування інформації. Шапочка О.В. вважає, що оприлюднена на форумі ОСББ інформування є недостатнім і вимагає надання додаткової інформації. Процес ще триває.
В) позов про повернення помилково перерахованих коштів. Шапочки О.В. сплатив свою заборгованість з внесків про ремонтні та резервні фонди, однак вважає їх нарахування незаконним, тому вимагає повернути помилково перераховані кошти. Розгляд справи по суті ще не призначено.
- також у лютому Пилипчук С.М. звернувся до мін’юсту, оскаржуючи реєстрацію Статуту ОСББ. Свою скаргу він обґрунтував брехнею, яку сам же спростовував наданими ним доказами. Зокрема, він зазначав, що про факт реєстрації Статуту дізнався тільки у 2021 році (строки оскарження реєстраційної дії 60 календарних днів з моменти коли особа дізналася, або могла дізнатися про порушення), а до заяви додав лист-відповідь від ОСББ від квітня 2020 року, де йому повідомляється про це рішення і способи ознайомитися з ним. Рішення комісії мін’юсту ми ще не маємо, але голова комісії на засіданні зазначав, що таке зухвальство і нахабство від скаржника він бачить вперше.
Що стосується наслідків скасування реєстрації Статуту, то постане необхідність термінового проведення нових загальних зборів і реєстрації нової редакції Статуту. Ніщо не заважає хоч зараз скликати загальні збори (нагадуємо, що їх скликати можуть будь-які три співвласника, це не обов’язково має бути Правління), запропонувавши Статут у відповідній редакції, прийняти його і зареєструвати. Однак, як і у позовах Шапочки, за мету ставиться не досягнення конкретних результатів, а паралізування роботи ОСББ. Не дуже зрозуміло навіщо.
- ОСББ звернулося з позовом до Житлоінвесту щодо сплати за незареєстроване нежитлове приміщення та отримання інформації про співвласників трьох незареєстрованих квартир. У суді першої інстанції нам відмовили, зараз триває апеляція. Щоправда, коли новий власник 181 приміщення звернувся до ОСББ з вимогою підключити його приміщення до будинкових комунікацій, йому були відмовленно з огляду на заборгованість приміщення перед будинком. Після трьосторонніх перемовин між ОСББ, власником і забудинковником, останній погодився погасити усю наявну заборгованість перед ОСББ.
Станом на тепер усі нежитлові приміщення мають власників, є зареєстрованими і по ним здійснюється сплата внесків. У двох з трьох незареєстрованих квартир власники також встановленні, однак є проблема з квартирою 26, якою взагалі ніхто не користується і про яку знайти якусь інформацію не вдається. Сподіваємося, що інформацію про неї вдасться отримати від Житлоінвестбуду внаслідок рішення апеляційного суду на нашу користь.
8. ДТЕК
- проблема з ДТЕК та зловживанням їх монопольним становищем, схоже, не має розв’язання без рішення суду. Щомісяця вони здійснюються нам нарахування за електроенергію, якою ми не користуємося, ці нарахування нами оскаржуються, зазвичай успішно, однак на момент отримання нового рахунку у нас вже некоректне нарахування на наступний місяць.
- разом з цим у березні вийшов з ладу ще два загальнобудинкових лічильник. Їх оперативно замінили.
- було подано скаргу до ДТЕК на якість електроенергії. Для перевірки якості електроенергії у щитовій будинку на 10 днів було встановлено контрольний лічильник якості електроенергії. Чекаємо відповіді від ДТЕК за результатами перевірки.
9. Загальні збори та поточна адміністративна робота:
- у грудні 2020 р. були проведені чергові загальні збори будинку, участь у яких взяло трішки більше 50% площі. Відповідно жодне рішення, винесене на ці збори, не було прийняте.
- у лютому 2021 року були проведені окремі загальні збори вже безпосередньо з приводу заміни стояка ГВП. Цього разу необхідну кількість голосів вдалося зібрати, зараз ведеться збір коштів.
- паралельно ведеться інша поточна адміністративна робота у будинку, зокрема Теплоенерго провело некоректне нарахування вартості опалення квартир без теплолічильника за березень і ОСББ звернулося про виправлення даної помилки та проведення перерахунку.
2020.11 - 2021.04. Звіт за проведену роботу
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: 11 жовтня 2019, 15:18
- Номер квартири: 124
- Контактна інформація: